Консултантска компания Trivia Legal Advice извършва следните дейности:
Правни и икономически анализи в областта на:
- нелоялната конкуренция
- рекламата
Предоставя всякакъв вид консултации във връзка с прилагането на Закона за защита на конкуренцията отнасящи се до:
- заблуждаваща и сравнителна реклама
- налагане на временни мерки във връзка с разпространението на реклами
- имитация на външен вид, опаковка, маркировка, наименование, фирма, търговска марка, географско означение, домейн, външен вид на интернет страница
- нелоялно привличане на клиенти
- предлагане, даване на добавки при продажба на стоки
- промоционални и рекламни игри, организирани чрез обещаване на награди
- въвеждане в заблуждение
- увреждане на доброто име на конкурент
Консултации при изготвянето на необходимите уведомления, искания, становища, възражения и др., свързани с горните дейности
Новини:
КЗК наложи санкция за въвеждане в заблуждение на “Адифарм” ЕАД във връзка с произвеждания и предлаган лекарствен продукт „Аспетин Протект Адифарм”. Последният наподобява силно продукта на Байер „Аспирин протект”.
КЗК санкционира “Макс телеком” за заблуждаваща реклама и наложи имуществена санкция на дружеството в размер на 266 500 лева. В решението на КЗК, публикувано на сайта й, се посочва, че съдържанието на рекламното послание “Вземи най-бързия мобилен интернет и спести 240 лв. годишно” и начинът на представянето му имат заблуждаващ